מיקסטייפ אורח בקונכיה / דניאל ג'ונסטון בישראל / פייסבוק

Gotta Move

זה תמיד מתחיל משיר אחד. הפעם שיר בלוז ישן של מיסיסיפי פרד מקדאוול. בדיעבד אני חושב שאולי הוצאתי אותו מההקשר – כשהוא שר "אתה חייב לזוז" הוא מתכוון לזוז אל העולם הבא, ואני לתומי חשבתי שמדובר בעולם הזה. ואחר כך חשבתי שזה מעניין לראות את זה כתנועה של הנפש, תנועה לה הנפש זקוקה כדי לשמור על חיוניות. הייתי אומר שחלק גדול ממילות השירים נכתבים בדיוק בשביל זה – לעורר את הנפש לחיים, לא לתת לה להתנוון. אז עם המחשבה הזו הלכתי לחפש עוד שיר, ועוד אחד, וזה מה שיצא…

אוסף השירים הזה מתארח בבלוג המצויין הקונכיה, שכבר חצי שנה (!!!) מארח על בסיס שבועי ציידים ולקטים של מוזיקה שנהנים לשתף בשלל שלהם. וכן, גם אתם יכולים!

למיקסטייפ עצמו

לקונכייה בכלל

*******************

ודבר נוסף. פתחתי עמוד פייסבוק לבלוג, באמצעותו אני מתכוון לעדכן על פוסטים חדשים, ומדי פעם (מבטיח לא להציף) לשתף בעוד דברים קטנים. לקח לי זמן להחליט לעשות את זה, הבלוג הוא בשביל הנאה נטו, ואין לי שום קריירה בתחום לקדם, אז למה גם דרך פייסובק? מה שהכריע הוא שאני, בסופו של דבר, שמח כאשר אנשים נכנסים, קוראים, מאזינים, מגיבים. ואם עמוד פייסבוק יהפוך את המקום הזה לנראה ונגיש יותר, אז למה לא בעצם. אז תעשו לייק. מבטיח לא להציף כבר אמרתי?

*******************

ואפרופו נפש. הופתעתי מאוד לשמוע שדניאל ג'ונסטון יופיע בישראל ב-28 למאי. שמחתי, אבל בעיקר הופתעתי. לא יודע איך להסביר את זה, לדמיין אותו על הבמה של הבארבי נראה לי סוריאליסטי לגמרי.

הנה אחד השירים היותר מוכרים (והנגישים) שלו בהופעה –

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

